Για να συνηθίσεις το νέο σου στρώμα χρειάζεται χρόνος. Με την αντικατάσταση του στρώματός σου, είναι σύνηθες φαινόμενο να το αισθάνεσαι άβολο κατά το πρώτο διάστημα χρήσης. Δώσε, λοιπόν, στο νέο σου στρώμα λίγο χρόνο (2-4 εβδομάδες) να προσαρμοστεί στις καμπύλες του σώματος σου και στη στάση του ύπνου σου. Τα στρώματα SNOOZE καλύπτουν τις ανάγκες σωματικού βάρος έως 100kg/ανά άτομο (ανά πλευρά σε διπλό). Έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις το στρώμα μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που το παρέλαβες (απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς). Σε αυτή την περίπτωση το κόστος και η ευθύνη μεταφοράς επιβαρύνουν εσένα.

Φρόντισε για την σωστή συσκευασία ώστε το στρώμα να παραληφθεί σε άριστη κατάσταση (χωρίς λεκέδες, φθορές κτλ), ώστε μετά τον ποιοτικό έλεγχο, να μπορούν να σου πιστωθούν τα χρήματα.

Δεκτές επιστροφές:

Σε στρώματα των παρακάτω διαστάσεων.
70×140, 60×120, 80×200, 90×200, 100×200, 120×200, 150×200, 160×200 εκατοστά.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές:

1) Σε Ανωστρώματα, Μαξιλάρια, Προστατευτικά
2) Σε στρώματα ειδικών διαστάσεων. Ειδικές διαστάσεις λογίζονται όλες οι διαστάσεις εκτός των προαναφερόμενων.

Όροι εγγύησης και φροντίδας στρώματος

Η απώλεια ύψους του στρώματός σου έως 2,5εκ από το αρχικό ύψος του δεν θεωρείται ελάττωμα και είναι στα πλαίσια της φυσιολογικής συμπεριφοράς των υλικών. Είναι πολύ σημαντικό, η μέτρηση να γίνει σωστά, ώστε τα αποτελέσματά της να είναι ακριβή. Όπως κάθε νέο προϊόν, έτσι και το στρώμα σου έχει τη χαρακτηριστική μυρωδιά καινούριου, που είναι απόλυτα φυσιολογική, δεν θεωρείται ελάττωμα και θα εξαφανιστεί μετά από λίγες μέρες.

1)Τοποθέτησε το στρώμα σου πάνω σε σωστή βάση. Η λάθος βάση, όπως σομιέ με μεγάλα κενά άνω των 4cm ανάμεσα στα ξύλα ή MDF χωρίς κεντρική στήριξη που λυγίζει, προκαλούν φθορά στο στρώμα, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Αν το στρώμα σου είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο από το κρεβάτι, δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Μπορεί να γίνει, όμως, επιδιόρθωση των διαστάσεων με δική σου επιβάρυνση.

2)Χρησιμοποίησε ειδικό προστατευτικό κάλυμμα SNOOZE. Οι εκκρίσεις του σώματος κατά τον ύπνο, προκαλούν λεκέδες στην επιφάνεια του στρώματος και υγρασία στο εσωτερικό του. Ένα πολύ λερωμένο στρώμα χάνει την εγγύησή του.

3)Το στρώμα δεν πρέπει να πλένεται και να βρέχεται. Αν το στρώμα σου λερωθεί, καθάρησέ το τοπικά με ειδικό καθαριστικό. Μην το καθαρίζεις με τη χρήση ατμού, και μην σιδερώνεις πάνω στο στρώμα σου, δημιουργεί μούχλα στο εσωτερικό του στρώματος. Η μούχλα δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

4) Το στρώμα σου απορροφά τη μυρωδιά τού σώματός σου, οπότε χρειάζεται να το αερίζετε τακτικά.

5) Μη λυγίζεις τα στρώματα Ebony και Smooth. Τα στρώματα 100% Latex έχουν μεγαλύτερη ευλυγισία κατά την μεταφορά τους. Να θυμάσαι πάντα ότι, για να ισχύσει η εγγύηση, πρέπει να ακολουθείς με συνέπεια τις οδηγίες σωστής χρήσης.

6) Οι χειρολαβές χρησιμοποιούνται µόνο για ελαφρά μετατόπιση του στρώματος, αφού αυτό έχει ήδη τοποθετηθεί στο κρεβάτι. Μη χρησιμοποιείς τις χειρολαβές για την ανύψωση του στρώματος µε όλο του το βάρος. Μην ακουμπάς πολύ βαριά αντικείμενα, µη χοροπηδάς (τραμπολίνο), µην στέκεσαι όρθιος πάνω στο στρώμα, υπάρχει κίνδυνος να προκληθεί μόνιμη ζημιά, που δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

Το φερμουάρ είναι για έλεγχο των υλικών εντός του στρώματος κατά την παραλαβή. Η συχνή χρήση δεν ενδείκνυται και η βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

7) Η εγγύηση των στρωμάτων είναι 5 ετών και διαμορφώνεται κλιμακωτά ως εξής: 0-2 έτη 100%, 2-3 έτη 30% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής, 3-4 έτη 50% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής, 4-5 έτη 70% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής. Στα μαξιλάρια και προστατευτικά στρώματος δεν ισχύει η παραπάνω εγγύηση.

Η εγγύηση ισχύει μόνο για την ελληνική επικράτεια. Η μέση διάρκεια ζωής ενός στρώματος είναι τα 10 έτη. Για λόγους υγιεινής, δεν συνιστάται η χρήση του προϊόντος για περισσότερο από 7 έτη. Η εγγύηση καλύπτει τα κατασκευαστικά σφάλματα του στρώματος ή την αστοχία υλικού.

Το κόστος της επισκευής θα επιβαρύνει την εταιρεία, σύμφωνα με την ανωτέρω ανάλυση συμμετοχής στην αξία επισκευής. Αν το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση, τότε το κόστος της επισκευής του και της μεταφοράς του θα επιβαρύνει τον πελάτη. Εφόσον θεωρηθεί απαραίτητο πως το στρώμα χρειάζεται να μεταφερθεί στην εταιρεία, είναι απαραίτητο, το στρώμα που αποστέλλεται για επισκευή να τοποθετείται σε προστατευτική συσκευασία που το καλύπτει πλήρως, ώστε να το προστατεύει από πιθανά λερώματα και υγρασία. Tο κόστος μεταφοράς κατά την επιστροφή επιβαρύνει σε κάθε περίπτωση τον πελάτη. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη αν το στρώμα λερωθεί ή φθαρεί κατά τη μεταφορά. Το πολύ λερωμένο στρώμα, χάνει την εγγύηση του. Εφόσον κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση, θα επιδιορθωθεί ή θα αντικατασταθεί αν το στρώμα σου, κριθεί ότι δεν επιδέχεται επιδιόρθωση και θα αποσταλεί με δική μας χρέωση στην διεύθυνση αρχικής παράδοσης. Εάν κατά τον έλεγχο του προϊόντος, παρατηρηθεί ότι δεν υπάρχει ελάττωμα, ή ότι το ελάττωμα οφείλεται είτε σε κακή χρήση του προϊόντος, είτε σε κακή κατάσταση της βάσης (βλέπε 1), το στρώμα δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

Αν επιθυμείς επιδιόρθωση του υπάρχοντας, παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας για να ενημερωθείς για τις χρεώσεις. Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορά από κάψιμο (τσιγάρο, σίδερο κτλ.), κακή χρήση ή δυσλειτουργία θερμικής κουβέρτας καθώς και σκίσιμο του υφάσματος από κάποιο αιχμηρό αντικείμενο. Δεν καλύπτει επίσης στρώμα στο οποίο έχουν δημιουργηθεί λεκέδες μούχλας, οι οποίες προκαλούνται κυρίως από υγρασία του περιβάλλοντος χώρου.